De Witte Kerk
Beeldbepalend

Word Vriend van de Witte Kerk

De Witte Kerk is een begrip in Heiloo: een beeldbepalend monumentaal gebouw met een geschiedenis die meer dan 1000 jaar teruggaat. Maar ook een centrum voor tal van activiteiten: concerten, exposities, lezingen, trouwerijen, rouwdiensten en andere bijeenkomsten. Regelmatig worden er ook rondleidingen georganiseerd. De Witte Kerk is immers voor ons allemaal!

Om de Witte Kerk te behouden hebben we je steun hard nodig! Word daarom Vriend van de Witte Kerk.

Stichting Monument Witte Kerk Heiloo

De Stichting Monument Witte Kerk Heiloo heeft als doel het onderhoud en de restauratie van het gebouw. Ook zorgt de Stichting dat in de kerk allerlei culturele en andere activiteiten kunnen plaatsvinden. Jaarlijks is daarvoor veel geld nodig.

Door Vriend te worden van de Witte Kerk steunt u ons bij onze activiteiten. Zeker in de huidige tijd kunnen wij die steun heel goed gebruiken. Met uw bijdrage zorgt u dat wij het gebouw kunnen blijven onderhouden en onze activiteiten kunnen blijven organiseren. Uiteraard houden wij u via onze nieuwsbrief regelmatig op de hoogte van ons programma en andere evenementen in de Witte Kerk. U kunt al Vriend van de Witte Kerk worden voor een bijdrage van € 20,00 per jaar.

ANBI-status

De Stichting Monument Witte Kerk Heiloo heeft de Culturele ANBI-status (nr. 851711856). Dit betekent dat u uw vriendenbijdrage als culturele gift kunt aftrekken van de belasting. Meer informatie hierover is te vinden via: ANBI-status Witte Kerk Heiloo

Ja, ik word Vriend van de Witte Kerk

Vind je ook dat de Witte Kerk beeldbepalend is voor Heiloo en dat dat zo moet blijven? Steun dan de Stichting Monument Witte Kerk Heiloo met een jaarlijkse donatie. Je bijdrage (minimaal € 20,00) is meer dan welkom op bankrekeningnummer NL 63 RABO 0101 2961 18 t.n.v. Stichting Monument Witte Kerk.
Aanmelden kan door een e-mail te sturen aan ouderkerken@me.com

Met je bijdrage:

• Onderhouden en renoveren wij de Witte Kerk en de inventaris van de kerk
  • Zorgen wij voor openstelling van de kerk voor iedereen
  • Bieden wij een gevarieerd programma-aanbod
  • Kunnen wij de kerk aanpassen aan de eisen van deze tijd

Word je ook Vriend van de Witte Kerk?

–             Dan is er jaarlijks voor jou en andere Vrienden een leuk evenement.

–             Ontvang je onze nieuwsbrief

–             Informeren wij je over het programma met evenementen, concerten en tentoonstellingen.