Een unieke locatie
voor een evenement

Locatieverhuur

De Witte Kerk is open voor concerten, exposities, trouwerijen, rouwdiensten en andere bijeenkomsten. Onze kerk staat al meer dan 1000 jaar op deze plek en is onveranderd een plek waar mensen samenkomen. Zoek je een bijzondere locatie om bijeen te komen? Bijvoorbeeld om te vergaderen of een inspiratiesessie te houden? Dan ben je bij de Witte Kerk aan het juiste adres. We kunnen de kerk inrichten zoals past bij jouw wensen. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Trouwen in Heiloo

Een sfeervolle locatie om elkaar het jawoord te geven, stijlvol en warm. Als je daar naar op zoek bent, dan is de Witte Kerk de juiste plaats voor jullie. Door de hoge ramen valt het licht helder naar binnen en de ronde koorgang geeft de kerk een intiem karakter. Er is plaats voor ca. 200 gasten

De kerk is goed bereikbaar via de Kennemerstraatweg vanuit Alkmaar of Castricum en met het openbaar vervoer. Er is voldoende parkeergelegenheid

Wil je een burgerlijke huwelijk laten voltrekken in de kerk? Dat kan! Maar de kerkelijke inzegening door de protestantse of katholieke kerk is natuurlijk ook mogelijk.

Voor iedere bruiloft bieden we maatwerk. Niet alleen voor het officiële gedeelte, maar ook bij de aankleding en de catering. Ed Bausch is onze contactpersoon voor al je vragen en te bereiken via de contactpagina.

Trouwen in Heiloo

Rouwen

Wil je afscheid nemen in een stijlvolle omgeving, met extra aandacht voor bezinning en samenzijn? Dan vind je in de Witte Kerk een geschikte locatie. Het is mogelijk de overledene in de kerk op te baren en de condoleance te organiseren. In overleg regelen we de catering en andere praktische zaken. Wij werken samen met alle uitvaartorganisaties in Heiloo en omstreken. Je kunt direct contact opnemen via telefoonnummer 06-20 55 18 99 om de beschikbaarheid en wensen te bespreken.

Rouwen

Exposeren

Kunst versterkt het bijzondere karakter van de Witte Kerk. En de Witte Kerk laat kunstwerken zo goed mogelijk tot hun recht komen. Zoek jij een locatie waar je je werk wilt exposeren? De kerk is per dagdeel te huur.

Exposeren

Muziek

Waar klinkt muziek mooier dan in een authentieke kerk met een schitterende akoestiek? De Witte Kerk is zo’n plek. Voor musici is het een feest om op te treden in de sfeervolle omgeving. De concerten in de Witte Kerk zijn persoonlijk en betrokken. Of het nu de jonge talenten van de Muziek- en Dansschool zijn of ervaren spelers, een concert in de Witte Kerk is een bijzondere ervaring.

Muziek