bezoeken

Cultuur in de Witte Kerk

De Witte Kerk organiseert elke week activiteiten op het gebied van cultuur. Muziek, exposities, literatuur, maar ook optredens van muziek- en dansgroepen uit Heiloo. In de agenda staat het programma van de komende maand. Wilt u op de hoogte gehouden worden via email? Dan kunt u zich inschrijven voor de maandelijkse agenda.

Vrije inloop

Zin in een moment van stilte? Of juist een kop koffie en een praatje met een van onze vrijwilligers over de historie van de kerk en Heiloo? Loop op woensdagen eens binnen, de Witte Kerk is elke woensdag geopend tussen 11.00 en 16.00 uur.
Tot september is er elke woensdag tussen 12.00 uur en 13.00 uur een lunchconcert. Bij de diverse datums vindt u hierover nadere informatie.

De toegang is vrij, ook voor de lunchconcerten.
Een donatie ter bestrijding van de onkosten wordt uiteraard altijd op prijs gesteld.