20 april 2024, 20.00 uur

Muziekvereniging Eensgezindheid heet iedereen welkom bij het meest betoverende evenement van het voorjaar: het Eensgezindheid & Friends Lenteconcert.

Laat de winterse kou achter je en omarm de warme klanken van de lente. Onze getalenteerde muzikanten hebben zich voorbereid om je mee te nemen op een muzikale reis rond de wereld vol vreugde, passie en prachtige melodieën. Ook het optreden van onze bijzondere muzikale gast zou je op deze reis zeker in vakantiestemming kunnen brengen!

Laat je betoveren door de harmonieën van ons orkest en raak in de ban van de verschillende muziekstijlen uit alle delen van de wereld. Verlies jezelf in de diepe klanken van het koperensemble en laat je verrassen door de virtuositeit van onze solisten. Dit concert belooft een feest te worden voor de zintuigen, een viering van de overgang naar een kleurrijke en bruisende lente.

De dirigent heeft met liefde en toewijding een programma samengesteld dat zowel de doorgewinterde muziekliefhebber als de nieuwkomer zal bekoren. Van klassieke meesterwerken tot eigentijdse composities, het Lenteconcert is een muzikale smeltkroes die voor elk wat wils biedt.

Robert Fossen

De speciale muzikale gast op dit concert is Robbert Fossen. Robbert staat ongeveer 35 jaar op het podium, met name als bluesmuzikant. In oktober 1987 stond hij voor het eerst op het podium in de roemruchte Haarlemse Jazz Club. Inmiddels is hij honderden optredens en dus een bulk aan ervaring verder. Naast alles wat hij met zijn diverse acts doet en gedaan heeft, is hij ook solo leuk voor kleine, persoonlijke en bijzondere gelegenheden.

Met zijn stem, gitaar en harmonica neemt hij zijn publiek mee de diepte in. Rauwe blues in een pakkende combi met gewoon ‘kleine liedjes’ (country, gospel…) en alles wat spontaan ontstaat. ‘Simplicity’ is het kernwoord, geïnspireerd door één van zijn muzikale helden Tony Joe White.

Breng je vrienden, familie en buren mee en geniet samen van een avond vol muziek en gezelligheid. Het concert vindt plaats in de Witte Kerk om 20.00 uur. Mis deze kans niet om de lente op een unieke en magische manier te verwelkomen!

Laten we samen de lente inluiden met een symfonie van vreugde en harmonie!

Tickets

De Witte Kerk gaat op 20 april open om 19.00 uur. Het concert start om 20.00 uur. Voor dit concert kunnen tickets gereserveerd worden via onderstaand contactformulier of via informatienummer 072- 5334851 of  https://www.mv-eensgezindheid.nl/eensgezindheid-friends-lenteconcert-in-witte-kerk/ (bij geen gehoor graag duidelijk uw naam en het aantal tickets doorgeven). Tickets reserveren is niet verplicht maar wel verstandig in verband met het beschikbare aantal stoelen dat beperkt is. De tickets zijn verkrijgbaar voor slechts € 10,- p.p. tegen contante betaling vanaf 19.00 uur aan kassa bij de ingang van de Witte Kerk.